Facebook Sayfa Kapatma - 2023


 
Facebook sayfanızı kapatmak istiyorsanız, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

  1. Adım: Facebook hesabınıza giriş yapın.
    • Tarayıcınızda "www.facebook.com" adresini ziyaret edin.
    • Kullanıcı adınızı ve şifrenizi girerek hesabınıza giriş yapın.
  2. Adım: Sayfa Ayarlarına gidin.
    • Sağ üst köşede bulunan üç çizgili menü simgesine tıklayın.
    • Menüden "Sayfalar" bölümünü seçin.
  3. Adım: Kapatmak istediğiniz sayfayı bulun.
    • Sayfalar bölümünde, kapatmak istediğiniz sayfayı bulun ve üzerine tıklayın.
  4. Adım: Ayarlar'a girin.
    • Sayfanın üst kısmında yer alan menüden "Ayarlar" seçeneğini seçin.
  5. Adım: Genel Ayarlar bölümüne gidin.
    • Sol taraftaki menüden "Genel" bölümünü seçin.
  6. Adım: Sayfa Kapatma seçeneğini bulun.
    • Sayfanın en altında "Sayfayı Sil" başlığını bulun.
  7. Adım: Sayfayı kapatma işlemini başlatın.
    • "Sayfayı Sil" başlığı altında yer alan "Daha Fazla Seçenek"e tıklayın.
    • Açılan listeden "Sayfayı Sil"i seçin.
  8. Adım: Silme işlemini onaylayın.
    • "Sayfayı Sil" seçeneğini seçtikten sonra bir onay ekranı açılacak.
    • Silme işlemini onaylamak için parolanızı girin ve "Devam Et"e tıklayın.
  9. Adım: Sayfa silme işlemi tamamlandı.
    • Facebook sayfanız kapatıldı ve artık erişilemez hale geldi.

Bu adımları izleyerek Facebook sayfanızı kapatmanız mümkün olacaktır. Ancak lütfen dikkatli olun, çünkü bir sayfayı kapattıktan sonra geri dönüşü yoktur ve ayfaya ilişkin tüm içerikler, fotoğraflar, videolar ve etkinlikler kaybolacaktır.